Takk for bestillingen av varer fra Oslo Snowboardsenter. !

Vi vil sende ut varene så raskt som mulig, senest innen 24 timer!

Eventuell retur og reklamasjon av produkter kjøpt over internett?

Angrefrist

Ved kjøp av varer i Oslo Snowboard Senter's nettbutikk kan du sende de i retur innen 14 dager fra du mottok varene.
Angreretten gir deg rett til å få pengene tilbake, men du må selv dekke retur portoen.
Orginalembalasjen, merkelapper skal medfølge og varene må ikke være brukt.

Bytte
Ved bytting av varer sender du varen i retur og dekker kostnaden for dette. Skriv hva byttet gjelder og vi sender deg ny vare.
Det forutsetter at varen er ubrukt og uskadet.

Reklamasjon
Dersom det forekommer feil på varene eller feil varer er mottatt. Ta kontakt på oss@snowboard.no  eller på tlf 22 69 30 30
Alle henvendelser vedrørende bytting og reklamasjon kan også foretas i vår butikk dersom kvittering medtas.

Salgsbetingelser

Bestilling
For å handle i Oslo Snowboard Senter's  nettbutikk må man ha fylt 18 år. Bestillingen er bindende i det kunden bekrefter bestillingen.
Yngre handlende må få kjøpet godkjent av foresatte/foreldre.

Betaling
Vi sender alt i post oppkrav eller du kan etter avtale forhåndsbetale og få Kr. 50.- i redusert oppkravskostnader

Levering
Varene sendes vanligvis som pakkepost i oppkrav.  

Rett til å gå fra avtalen (angrerett)

Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt.

Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt plikter selger å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker.
Returkostnader må imidlertid forbruker bære.

I de tilfeller varer som er bestilt ikke blir hentet på Posten, blir kunden fakturert med kr. 300.- for binding og støvel pakker og kr.650.- for brett i forsendelses gebyr.

Unntak fra og begrensninger i angreretten

Angreretten gjelder ikke:

  • Dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side.

  •  Varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake.

Reklamasjon  (se Lovdata)

Er ikke varen i samsvar med det dere avtalte eller det du kan kreve ifølge loven, har varen en mangel. Det betyr at du kan kreve at selgeren omleverer, retter feilen, gir prisavslag, hever kjøpet og/eller gir erstatning. Se under for mer informasjon om hva du kan kreve i de ulike situasjonene. Enhver feil ved en vare er ikke en mangel etter forbrukerkjøpsloven. Feil man må regne med som følge av slitasje, eller feil som følge av uforsvarlig eller unormalt stor bruk er ikke en mangel. Finner selgeren at dette er årsaken til feilen, må du selv betale reparasjonen.

Hvis du oppdager at noe er feil ved varen, må du melde fra til selger innen rimelig tid. Reklamasjonsfristen er to år etter at kjøper har mottatt varen.

Salgsforbehold

Oslo Snowboard Senter tar forbehold om prisendringer, trykkfeil, endringer i tekst, bilder og linker på våre nettsider

.